4/18/2011

2. Ned från skåpet?



 Jädrar i min lilla låda! Må Gud vara med mig. 
Nu ska jag hoppa! Jag ska! Jag har fått så mycket stöd nu att jag litar på er. Hoppas ni vill hålla mig i handen på färden ut i världen. Nog hade jag trott att jag skulle hoppa idag, men jag måste göra mig besviken och sova på saken. Godnatt alla ni underbara som vågar vara människor där ute i livet och alla er som liksom jag sitter på ett skåp. I morgon är en annan dag.


Kära hälsningar Din Gudrun

Tryck på bilderna för större storlek.

2 kommentarer:

  1. Hej Gudrun, Det är ju inte bara utsidan som räknas. :) Någonstans därinne så har du ju en färgstark personlighet, säkert!. Du har ju en blog, det är ju alltid nå't. :-). Börja med lite milda nyanser av färger så blir inte steget så stort. Våga Gudrun. VÅGA!

    SvaraRadera
  2. Tack finaste Caroline för ditt uppmuntrande brev!
    Så du tror att jag har färger! Att jag har en personlighet!
    Det var vackra ord. Tack igen snällaste du!
    Ja, jag har en blogg. Det är det jag har.
    Kära hälsningar Din Gudrun

    SvaraRadera